Monday, November 10, 2008

AIDILFITRI AZHAN DIMANA-MANA

Salam ukhuwah kepada semua pengunjung2 blog ini. Maafkan saya kerana terlalu lewat meng"post"kan segala aktiviti2 Azhan Atan dek kerana beberapa masalah yang saya hadapi berkaitan dengan TM Streamyx ni juga dengan kewajipan saya sebagai pekerja. Namun begitu saya akan cuba lakukan yang terbaik. Berikut adalah sekitar program2 jemputan persembahan Azhan Atan sekitar Aidilfitri yang lalu.

KELANTAN DARUL NAIM

KEDAH DARUL AMANberduet bersama UNIC


menghulurkan sumbangan peribadi kepada mangsa banjir Kedah.

SEGAMAT, JOHOR DARUL TAKZIM
berduet bersama sdr. Razali anggota AMAL Segamat. (x sempat nak buka baju hijau...hehehe)


bersama Ust.Idris Ahmad


PAGOH, JOHOR DARUL TAKZIM

SEKOLAH AGAMA SIMPANG RENGGAM, JOHOR DARUL TAKZIM

HIMPUNAN AIDILFITRI TIGA DEWAN.
PULAI, JOHOR BAHRU.peminat fanatik....(hehehehe)




KEDIAMAN RASMI PEGAWAI TADBIR / KADI MAJLIS AGAMA ISLAM PONTIAN

MERSING, JOHOR DARUL TAKZIMmenguhurkan sumbangan kepada anak yatim Mersing


menziarahi sdr. Musa sahabat baik yang mengalami kemalangan 2 tahun lalu sehingga beliau lumpuh sebelah kanan badan dan tidak boleh bertutur akibat kerosakan saraf.


Alhamdulillah...... InsyaAllah, saya akan cuba mendapatkan berita2 terkini Azhan Atan.
Salam..






No comments: